Zürich flygplats

Japp, nu är man här igen (2a gången på 1 mån) efter en lång resa. Åkte från restaurangen vid 13. Fan va jobbigt det avr att säga hejdå åt Elin, båda grät och grät ännu mera. Världen underbaraste människa, så jäkla rolig, trevlig och glad jämt. KOmmer sakna henne. Sen körde Hugo ner mig till tågstationen. Han sa det att efter sina 6 säsonger på Alte Schwendi så har han lärt sig att folk kommer och går, men att man alltid håller kontakten. Han skulle ta min mail adress av Elin så vi kunde hålla kontakten. Om jag skulle till Portugal och han var hemma så var jag mer än välkommen att stanna hos honom. Sa även att han jätte gärna fick komma till Åre och åka snowboard nästa vinter, få testa dom svenska backarna =)

Tågresan var en pärs, fy fan för att släpa alla väskor upp och ner för 3 tåg, vill jag inte göra igen direkt. Så nu sitter jag här, flyget går om 1 tim. Kändes konstig på tåget att detta är sista gången j(för denna gång iaf) som jag ser dessa berg. Men vem vet jag kanske åker ner i slutet av säsongen coh hälsar på. Svenskarna har juh planer på att ta o hyra bil hem, så jag kanske flyger ner för att sedan åka bil hem med dom =)
Annars ahr jag penagr och tid så åker jag nog ner dit och hälsar på.

Det var jobbigt precis när jag skulle lämna alla, nu känns det lite bättre. Elin ska jag ringa i slutet av veckan och snacka lite skit med =) Igår gjorde hon en spellista som var våran, så jag fick den utav henne =) Suttit och lyssna på dom låtarna sen ajg lämnade Klosters. Urs, sorgliga låtar. Men jag hade några sista roliga timmar med henne. Urs snart börjar jag gråta igen. Kändes konstigt igår att det r sista ntten jag sov i den sängen på restauarngen. När jag hade tagit ut mina grejjor så tyckte vi rummet vart så kalt och tråkigt. Elin får sova 1 natt själv, sen kommer hennes pojkvän =)

Har köpt lite choklad till folket hemma, riktigt Schweizisk choklad =) Det känns skönt på ett sätt att komma hem till pojkvännen, familjen och mina underbara vänner hemma. Jag ahr skaffat mig några vänner för livet här och dom kommer alltid finnas nära mig.

Nu ska jag surfa runt lite innan jag måste gå ombord på planet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0