Skidåkning

Idag har jag erövrat berget, eller ska jag säga en lift och en backe *skratt*

Var inte alls på humör för att åka skidor, och det var inte alls roligt och åka helt själv med onda fötter pga pjäxorna.

Ibörjan av backen så var det faktiskt helt okej och gick att åka på riktigt bra, sen vart det puckelpist och massa jäkla is överallt o lite snö. Jag tycker väl inte detta var så himla märkvärdigt, känns som Åre fast med vackrare utsikt och mera sol (har massa soldagar här). Visst skulle jag vilja pröva på och åka lite mera och hitta fler backar, men känns inte som att jag vill åka skidor imorgon, utan bara sitta och lapa sol =) Jag får ta och hitta lite vänner som åker skidor och åka ner till Alperna nästa säsong. 
Glömde dessutom Elins kamera idag, så det vart inga foton =( Men har snott lite foton från Elin när hon åkte på berget häromdagen. 
 Jag måste verkligen ha ett par pjäxor som sitter bra och passar mina fötter, annars får jag väl gå över till snowboard (haha, har jag redan testat o har en snowboard men gav upp efter 2 säsonger).

Sa hejdå till Conni, hon sa till mig "Men jag har ett jobb till dig som du får om du stannar. Vilket jag vill att du ska göra!" Hon slutade här för några dagar sedan, tackade nej, jag ska hem. Elin tyckte det var så sorgligt när vi kramades och sa hejdå. =(
Ang. foton så har jag blivit lovad att alla från Sverige ska skicka över alla foton från hela säsongen när dom kommer hem, Haha, ska skcika ett USB minne till varenda en så dom kan överföra fotona på det och skcika tillbaka *skratt* Om vi nu inte träffas i slutet av säsongen och har en Alte Schweden reuinion. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0