Känns konstigt

att jag imorgon kommer vara hemma i Sverige igen. Elin fick mig att börja gråta i baren nyss, hon sa att hon ville inte att jag skulle lämna henne o gav mig världens bamsekram. Fan va jag kommer sakna dessa människor alltså, fast Elin kommer komma upp och hälsa på iaf och kanske kommer att säsonga nästa vinter i Åre *jippie* Förhoppningsvis kommer Henrik, Marcus och Erik oxå upp uinder freeride helgen och under sommarfesten. Jag och Elin har värsta idén till utklädnad till sommarfesten =) Vi ska isf göra tröjor där det ska stå " Alte Schweden, Switzerland, Davos/Klosters 2008/2009!"

Hugo hade sagt igår att det var synd att jag åker hem imorgon eftersom detta året har dom haft det bästa teamet med bäst sammhörighet på dom 6 år han jobbat här och att han inte ville att jag skulle åka. Fan kommer sakna dessa människor något otroligt mycket, dom har fått en plats i mitt hjärta på så kort tid, vi är som en liten familj. Fast som jag sa till Elin, det kommer kännas ännu svårare att lämna dom efter 4 mån tillsammans så det blir ingen skillnad. Vem vet jag kanske åker ner på besök, om pengar finns och möjligheten till det. Annars kanske jag och Elin drar till Portugal i sommar för att möta upp Hugo på en stir portugisisk festival =)

Har jag verkligen fattat rätt beslut frågar jag mig fortfarande? Jag tror det, om jag ändå hade kunnat få ta med mig alla underbara människor hem oxå.

Nu är det mindre än 24 tim kvar innan jag lämnar stället, fy fan vilken ångest jag har. Tur att jag har min älskling hemma i Sverige, utan honom så skulle jag nog inte klara det.

Ikväll ska vi dricka massa sprit, jag och elin iaf då hon är ledig imorgon. Blir massa olika drinkar som jag bara måste testa enligt henne innan jag åker =) Så vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0