Gott nytt år!

Idag har det varit en lång dag, jobbade 8-17 och hade 1 tim rast sen började jag igen kl 18-23,30. Fy fan. fast sista åasset var rätt soft måste jag säga. drack lite öl osv. Det har faktiskt varit en rätt trevlig dag, fick lite champagne och har hunnit druckit några öl.
Idag kändes det lite sådär att lämna stället, Lea kom och frågade mig om jag verkligen slutar då hon bara hört att jag funderat på att sluta och idag fick höra att jag kommer att sluta. Hon tyckte jag skulle stanna. Så idag kändes det lite konstigt att jag kommer läna alla dessa underbara människor om 5 dagar. kommer sakna som jobbar här en hel del, det är otroligt mysiga och trevliga människor allihopa och det kommer vara otroligt jobbigt att lämna dom. Man vet juh att vissa kommer man inte alls hålla kontakten med och kanske aldrig mer träffa, medans dom från Sverige kommer man både kunna träffa och prata med.
Men på ett sätt känns det bra att jag valt att åka hem, det kommer ju vara lika svårt (om inte mera) att lämna dessa människor efter säsongens slut som nu, så egentligen spelar det ingen roll.

En aningens onykter Emelie beslutade sig för att kypa ner i säng nu då jag ska jobba imorgon kl 8.00. Känns sådär, imorgon har jag jobbat 11 dagar i rad om man räknar med den dagen då jag var sjuk. Tycker inte direkt det är rätt att dom räknar min sjuka dag som ledig, men men. Snart ska jag pröva bergen för första gången och sista gången med.

Nu ska jag fan sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0