30 min kvar

tils jag lämnar restaurangen. Känns skit jobbigt att lämna allt nu. Elin kom med en överraskning till mig, hon gjorde 3Schweiziska drinkar som smakade äckligt allihopatyckte vi, men avr bara tvungen att pröva. Sen kom hon med mitt favvo spel här, Skipbo! Så vi spelade en sista gång och grät i kapp. Då insåg man verkligen att nu är det slut på det roliga och att jag åker hem. Fy fan. Nu börjar jag gråta igen *suck*

Vill inte åka, men vill inte stanna heller. Skulle jag stanna så skulle det vara för skidåkningen och alla dessa människor, inte för att jag vill jobba här. Fick iaf en bra lön och en hel del pengar med mig hem, helt ok.

urs, nu sitter elin och för över massa låtar från vår spellista till mig, så jag ska överföra dom till mp3. Bävar mig för att släpa all denna packning helt själv, men detlöser sig.

Nu ska jag packa det sista och sen säga hejdå till alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strongt av dig att ta detta beslut. Du har en massa erfarenheter med dig hem som du kan dra nytta av i framtiden. Åk hem och må bra nu och fundera över vad du vill.

2009-01-05 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0