3 dagar kvar!

Idag jobbade jag min sista dag här, dessutom i disken. Men kul var det iaf, men jobbigt o springa runt precis hela tiden med grejjor.

Haha, Elin som jobbar i baren fick en rolig fråga idag. En pappa och en dotter i 14 års ålder kommer fram o pappan säger !" I would like to have a jäger tea!" o elin svarar " No I don´t have Jägertea" så svrara han "Ok, I take a coke, and for my doughter....." dotern kommer fram och sger ! I would like to have some tampoons (taponger)!". Haha stackars Elin höll på o garvar ihjäl isg, hon hade mer än lust att säga att dom inte är någon affär, men artig som hon är så svarar hon " Sorry, but we don´t sel tampoons" o dotter ger till svar "But do you have any one, beacuse I really need it!!!". Tycker det var fruktansvärt roligt, vi är en restaurang o dessutom i en bar så ställer man inte ens den frågan, *skratt*

Nu ska jag åka skidor i 2 dagar sen bär det av hemmåt. Hoppas på fint väder imorgon och lite härlig skidåkning. Känns skönt o vara ledig men ändå lite tråkig att jag snart lämnar alla männsikor här. Fast jag har bjudit upp Elin, Henrik, Marcus o Erik till Åre under Freeride helgen (o dom hunnit komma hem tills dess, vilket dom borde gjort). SÅ vi kan festa lite, snacka lite skit osv =) Skulle vara skit kul, annars ska jag nog kunna locka upp dom på något sätt. =)

Nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0