Så nu är allt klart

Nu har jag nog fixat allt som behövs handlas och fixas inför resan. Skidfodralet köper jag imåra och passet kommer på onsdag.
Var iväg och shoppade lite igår, vart ett par vinter kängor, kockskor, jacka, jeans och lite annat smått och gott . Men ack va fattig jag var efter det...

Nu är det sista dagen jag jobbar för denna vecka, gör helg redan imorgon. Ska bli skönt, så imorgon åker jag till Duved och till "min" snygging =)

Bara kontraktet som ska skickas, men ICA  har juh inte några frimärken så jag kan skicka utomlands. Ska fixa det imorgon på posten, jag MÅSTE fixa det imorgon rättare sagt. Skulle varit postat för länge sen :O

men nu ska jag jobba, ma råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0