Nu är jag grinig

Jap, jäkligt grining. Var in på SAS hemsida och skulle bara se vad biljetten kostade nu som jag köpt tidigare. tror ni inte på fan att den baar kostar 500 kr *ggggrrrrrr* Snacka om att betala det 3 dubbla priset. Så nu är jag grinig som fan, och inte kan jag avboka den andra biljetten heller *suck*

Men men, så är det alltid för mig. Dom sänker alltid priset rejält efter att jag har köpt biljetten, så är det ALLTID!

F.ö så var jag in till Åre igår och shoppade loss på en väska. Dock vart det inte Dakine, utan det fick bli en eastpak. Dom såg juh ändå nästan likadana ut och den var 700 spän billigare =)

Kollade även på skidfodralet, det är stort som ett HUS! Ska föröska se om någon kanske kan köpa in det andra skidfodralet som är 185 cm stort istället för 200 cm. *hoppas Åre skidsort kan fixa det*

Nu ska jag jobba lite granna, hoppas vi får sluta tidigare idag. jag måste hem och städa eftersom mamma,lillasyster, Tippen (deras hund) och kenneth kommer imorgon. Storasyster ska ha dop på söndag så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0