Snart bär det av

Nu är det inte lång tid kvar innan jag åker. Lägenheten håller på att packas ihop, men fasike vad jobbigt det är att flytta. Har inte varit hemma på en vecka, utan har legat sjuk hemma hos pojkvännen och ligger väldigt långt efter med packning och städning. Men det ska jag ta igen nu, men hade hellre varit hos min älskling än här. Är fortfarande inte 100% frisk *suck*.

Urs vad med saker man kommer ha med sig ner, vet inte alls hur jag ska kunna få plats med allt. Med det får bli en senare fråga, på ett eller annat sätt ska jag väl kunna få med mig allt ner. Men med min jäkla otur så lär jag väl åka dit när jag ska checka in mitt feta skidfodral som inte alls kommer bara innehålla skidor utan även lite kläder =P

Ska jobba imorgon för första gången på 1 v. Sen på fredag ska jag ut med några tjejer från jobbet och käka middag ( min avsluts middag), sen på lördag ska jag ut med Maria i Åre och får träffa älsklingen igen. Dom här 3 nätterna kommer vara ensamma och tråkiga, ingen som håller om mig, pussar på mig och ingen som snarkar *haha*  Om jag tycker de tä jobigt och vara utan honom i 3 daga, hur ska det då bli i 4 mån =O

Men på ett eller annat sätt så hoppas jag att jag är ledig någon helg, helst fre-sön, så jag kanske kan ta mig till Sthlm och träffa honom där, annars får jag väl utnyttja min 1 v semester som jag ev. kan få i Mars och träffa honom, även fast det då bara är 1 mån kvar.
Åhhh jag kommer sakna honom något fruktansvärt, men det kommer funka, det måste göra de!

Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0