For ever and ever!

Nu är det bara 2 tim kvar på detta jobb, sen är det slut för alltid. Känns fruktansvärt härligt men ändå lite konstigt att när jag går utanför dörrarna så kommer jag inte komma tillbaka någe mer. Men det härliga överväger det konstiga =P Är så less nu så jag orkar inte ens engagera mig, utan det känns bara jobbigt att prata i telefon. Men ack så härligt det kommer bli att sätta sig i bilen och inse att det är slut med telefonpratandet och arga kunder.

Men dessa 2 tim känns verkligen som en evighet kan jag säga, känns som flera dagar. Sen ska jag direkt hem till älsklingen som är ledig idag. Så blir det till att göra sig i ordning och ta sig något att dricka med Micke och Ida innan vi åker iväg på julbordet. =)

Nu ska jag försöka göra något vettigt under mina sista 1 tim o 50 min, inte för att det är speciellt lockande direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0