Zürich flygplats

Sådär ja, nu har jag anlänt till Zürich flygplats. Sitter på världens obehagligaste bänk, har redan träsmak i röven efter 15 min på bänken. Ingen ström har jag nästan i datorn heller, måste försöka hitta ett eluttag så jag kan köpa lite mera internet tid. 
Pratar med pappsen nu via Skype, fungerar jätte bra faktiskt, så jag har köpt abonnemang på det för 35 kr/mån då ringer jag "gratis" till alla hemtelefoner i Sverige. SÅ det är perfekt.

Nu ska jag springa till informationen och kolla om dom inte har något ställe där man kan förvara bagage eller nått, ska även fråga om eluttag.

Så nu är snart både strömmen och internet slut, så dags att gå.

Skriver så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0