uppd. Zürich flygplats

Japp, jag lyckades hitta både eluttag och luggage store =) Sen vad det kostar att lämna in väskorna glömde jag att fråga, Haha. Kanske får en smärre chock sen. Men det var skönt att bli av med åbäcken så jag kan springa runt lite. Fast jag hamnade på något café, åt en äcklig ost baguette, ost skivorna var 10 ggr så tjocka än dom vi har i Sverige och dessutom någon slags hårdost =O

Nu sitter jag på den här förbannade jävla bänken igen och har svin onti arslet och i svanskotan. Ska snart röra på mig,försöka hitta tillbaka till stället jag lämnade väskorna på. Fick ju springa igenom hlva flygplatsen och dom har störda hissar här. Finns inte några knappar så man kan "kalla" på hissen, inte som jag kan hitta iaf, haha.

Pratade med älsklingen för ett tag sen, åhh vad jag saknar honom, men detta kommer gå skit bra. Jag ser faktiskt fram emot det nu när jag sitter här, fast jag skulle hellre vilja åka hem igen och bara pussa på honom. =)

Snart ska jag hämta ut väskorna, sen ska jag gå tillbaka hit för att möta upp grabbarna från GBG, sen ska jag tillbaka hela vägen igen för att hitta till tågstationen. Kan bli kul och se om vi hinner med tåget eller ej =)

Kommentarer
Postat av: Conelf

Var orolig att du skulle få för mycket med dig. Hoppas att du nu är på plats uppe i bergen, Alte Swendle eller vad det nu hette. Har just nu tittat på längdåkningen från Davos och det ser ut att vara en vacker vinterdag där nere, hoppas att du klär dig ordentlig. Du kan väl MMSa en bild från stället.



Det är en drömresa du är ute på och det är nog många som skulle vilja byta med dig, i allafall jag om jag kunde vara borta i fyra månader.

2008-12-13 @ 13:16:45
Postat av: Emelie

Pappa; Jag ska knäppa kort men lägger upp dom här. Utsikten från köket är oslagbar och utsikten från rummet duger rätt bra den med. Vackrare plats på jorden har jag nog aldrig sett =)



AlteSchwendi heter det. Annars lever jag förutom att fötterna värker något fuktasnvsärt efter 15 tim arbetsdaga, har iaf hat 1½ tim rast idag ( totalt)

2008-12-14 @ 00:39:55
URL: http://ecco87.blogg.se/
Postat av: Conny

Det låter fint och du är ju duktig på att ta kort så det ser jag framemot.

Jag har just tittat på tävlingarna från Davos och då förstår jag vad du menar. Högt däruppe bor du ju och jag kan föreställa mig hur du har det, Förresten jag tror nog inte jag kan det för det ser ut att vara en himmelsk plats däruppe.

2008-12-14 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0