Julafton

Det känns verkligen inte som julafton. Öppnade två presenter imorse från pappa, fick en liten bok om "tankar om framgång" och snus, perfekt då snusen var slut. Sen vart det massa jobb, gick väldigt bra tyckte jag och även alla andra verkar ha tyckt att det gick bra oxå.
Sen fick jag paketet från älsklingen oxå, öppnade det så fort jag hade slutat. Började storgråta, vart glad och fick hemlängtan. Det var ett av dom finaste paket jag fått *tack* Fick en nallebjörn med en nyckel på som representerar nyckeln jag kommer få när jag kommer hem till Sverige igen, som går till mittnya hem (allts hem till honom), så jäkla fint, går inte att beskriva med ord *älska*. Mitt i allt kom våran extra mamma (ägarns mamma) och frågade vart Lea var, o där satt jag o grät. Sen kom Elin som var nyfiken på vad jag hade fått av älsklingen då Lena skvallrat att jag fått en julklapp =)

Så då satte vi oss och öppnade resten av julklapparna från pappa. Även det fina och välbehövliga julklappar, men det var en konstig julklappsöppning o vara helt själv utan familj.
Sen vart det middag, med köttfondue *mums*, o lite öl. Ska snart gå upp igen o festa vidare, ska bara prata klart med älsklingen först=)

Men nu ska jag dra!

Kommentarer
Postat av: Conny

Hoppas du haft en god jul med paket och god mat. Förresten det vet jag att ni har ätit vore konstigt annars . Att det blev en annorlunda jul för dig och oss det visste vi. Det som är spännande är att veta hur andra firar jul och det är ju en upplevelse, jag tror nog att jag kommer att pröva det vad det lider. Du fick ju en fint paket av Staffan och det vämde förstår jag. En trevlig kille det där som inte bara pratar utan tänker med handling. Nu ska Iris och jag iväg till Sälen och hälsa på Eva o Allan över helgen. Backarna där är som en liten kulle ( lite större än Uppsala högar kanske) inget att jämnföra med här hemma och absolut inte nere hos dig. Vis hörs efter helgen Kram

2008-12-26 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0