Halloj igen!

=)

Skicka INGET till den adressen jag gav tidigare, orkar inte dra därför. Men jag återkommer med den rätta adressen någon dag.

Så idga vart det jobb, dock en lugn dag då det var VÄLDIGT dimmigt ute. Så jag och kökschefen satte oss ner och pratade igenom menyn lite och togdet lugnt.

Idag kom en ny svensk tjej (härligt med lite fler sveskar), Elin och hon ska jobba som bartender, så för att hon ska få träna lite så vart det lite drinkar ikväll och en hel del öl, spelade även Skipbo =)

Faktiskt så förstår jag tyska en hel del nu, kan iaf förstå lite och säga lite saker på tyska. Mer lär det bli, nu ska jga nog snart kryp till kojs. Ögonen börjar bli trötta =)

Imorgon blir det en stor fest iaf, med all personal på denna sidan av berget. Så det blir kul, bjuds på middag dock får vi betala dricka själv =)

Men skriver någon annan dag!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej syster!

varför inte skicka till adressen du uppgav tidigare?

2008-12-18 @ 13:34:58
Postat av: Linda

Hej syster!

varför inte skicka till adressen du uppgav tidigare? Tur ja inte hann göra de då! Nått särskilt du vill ha hemifrån? Kanelbullar kanske :-)

Puss!

2008-12-18 @ 13:36:05
Postat av: Conny

Hoppas du tar det lungt nu så du inte åker utför branterna. Det blir väl roligt att träffa andra som arbetar därnere. Jag pratatade med en som jag känner och deras son tror han heter Fredrik Svelander, från Klövsjö har varit nere hos en kompis som har en restaurang i Davoskrokarna. Men vi hörs väl i helgen då. Imorgon skall Iris och jag gå på Julshow i vigge och det är stort i Vigge.

Kram

2008-12-18 @ 21:21:54
Postat av: Conny

Hej

Jag skrev ett inlägg för några minuter sen. Så jag vet inte om den togs emot, jag kan inte se något inlägg i allafall. Det kanske tar en stund

2008-12-18 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0