Adressen

Anlendingen till varför ni inte ska använda den adressen jag skrev tidigare är för att den vidarbefodrar posten hem till Josefin och Nici, kommer det paket då så får jag/dom betala extra för att paketet vidarbefodras.

Så ska ni skcika så ska ni göra det på denna adress

Emelie Elf
C/O Josefin Strand
Gotschnastr. 9
CH-7250 Klosters
Switzerland

Så dit får ni skicka, men ni behöver juh inte bombardera mig med saker =P


Gårdagen var otroligt rolig, Nici och Josefin bjöd på nästan all dricka hela kvällen, sen bjöd några killar från Ereszäss mig och Elin på det sista drickan, bla. B52 =)
Alla andra från våran restarang åkte hem vid 00.00 men vi stannade till kl 01 och åkte hem o la oss på en gång. Fick reda på nu imorse att dom andra hade efterfest i restaurangen tillkl 02 och det hade inte ens vi hört, Haha.

Träffade lite trevliga människor igår, bla en svensk tjej som jobbar på restuarangen ovan för oss ( dom körde hem oss igår), sen 2 killar från Ereszäss som oxå var riktigt trevliga.

Åhh, jag får spunk på en människa som bor här ( fast bara till efter nyår sne åker hon hem, tack! Det enda hon gör är att klagar på mig osv. Men men jag har stäng av öronen. =)

Idag vart det jobb, hackade ingefära i 3½ tim, sen var det slut för dagen, vi hade bara 8 gäster =D Men imorgon blir det en hel del att göra, Cony ( en från personalen) har sin födelsedagsfest här, så då kommer det en jäkla amssa kompisar åt henne. Vi ska få käka ostfondue och ssen blir det fest med hennes gäng =)

Kommentarer
Postat av: Conny

Hoppas att det som är skickat kommer fram ändå. Jag tog adressen från deras hemsida. Här uppe är det kallt och varmt omvarannat. Sjön utanför oss har frusit så nu har hela Storsjön lagt sig och det är full vinter, bra med snö men det har ni ju där nere också. Hoppas du får till det med pjäxorna så att det blir behagligt att åka.

2008-12-20 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0