8 tim kvar tills jag sitter på planet!

Ojoj, nu är det absolut inte långt kvar tills jag åker =O Vad tiden har gått fort från det att jag fick reda på att jag skulle åka ( 90 dagar sedan), hoppas dess 120 dagar går precis lika fort så jag får komma hem till älsklingen min igen.

Jag tror allt är packat, medicin införskaffat för hela perioden, passet klart, pengar växlade, internetdosan är med, kläder och skidutrustningen med + lite till, så det borde vara allt, hoppas jag  iaf =D Istället för att ta kabinväska med dator och det i, så åkte jag och köpte en stor datorväska (ryggsäck) så nu ahr jag införskaffat en sådan oxå, tom kameran fick plats i den =)

Det är hemskt hur mycket man kan sakna en människa alltså, kan inte sluta tänka på Staffan. Imorgon när jag lämnar Sverige kommer det att kännas ännu jobbigare för då finns det verkligen ingen återvändo.

Men nu ska jag kika igenom det sista så allt verkligen är med, sen ska jag försöka sova någon timma iaf.

Jag skriver så fort jag har fått tag på internet och jag landat lite. Ni kan fortfarande ringa och smsa på mitt vanliga mobilnr (dock blir det inga långa samtal och många sms = dyrt)

Kommentarer
Postat av: eliiin

kommer sakna dej som faan!! å alla minnen kommer tänka på dom roligaste XD haha <3<3<3<3

2008-12-11 @ 22:32:03
Postat av: Emelie

Eliiin; haha det låter som att jag ska dö. Vi kommer nog ha många minnen nästa sommar, året där på osv. =D Men vi syns om några månader. Puss <3

2008-12-11 @ 22:43:52
URL: http://sasongaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0